Sunday, April 1, 2012

WHO YOU ARE

"Η αλήθεια είναι πως όλα τα άτομα στη ζωή σου θα σε πληγώσουν.." μου είχε πει κάποιος. Δεν τον πίστεψα και δεν μπορώ να πω πως και τώρα είμαι πεπεισμένος πως αυτό ισχύει εξ'ολοκλήρου. Στην καθημερινότητά μου περιτριγυρίζομαι από άτομα...στην ουσία από άτομα που εγώ ο ίδιος έχω επιλέξει. Οικογένεια, φίλοι, γνωστοί.. Με μερικά άτομα επιλέγουμε να έρθουμε πιο κοντά..ανοιγόμαστε. Όπως και  εγώ άλλωστε. Υπάρχει όμως ένα άτομο που πολλοί από εμάς ξεχνάμε να γνωρίσουμε... Μερικοί φοβούνται, άλλοι είναι πεπεισμένοι πως το γνωρίζουν τέλεια και άλλοι απλά αδιαφορούν...υπάρχει βέβαια και η κατηγορία εκείνων που κάθε λεπτό προσπαθούν να γνωρίζουν όλο και περισσότερο αυτό το μυστηριώδες άτομο...διότι όντως πρόκειται για μυστήριο. Πόσες φορές έχω πιάσει τον εαυτό μου να λέει πράγματα που δεν είχε σκεφτεί και να πράττει μόνο του.. Ακόμη και αυτή τη στιγμή που γράφω ορισμένες λέξεις και φράσεις βγαίνουν αυθόρμητα από το μυαλό μου χωρίς να τις ελέγξω...ακόμη μαθαίνω φαίνεται! "Ενδοσκόπηση" μου είπε κάποτε μια φίλη όταν της έκανα διάλογο για τη ζωή μας και για το τι είμαστε. Το συγκεκριμένο κορίτσι ήταν αρκετά κλειστό όμως τα λόγια της ήταν πάντα μετρημένα και σωστά, λογικά. Μου φάνηκε περίεργο αρχικά, αδιαφόρησα αλλά μετά κατάλαβα.. "Μερικοί φοβούνται ή αδιαφορούν" έγραψα επτά γραμμές πιο πάνω..απ'ότι φαίνεται και εγώ εκεί συγκαταλεγόμουν τότε. Μια λέξη εκφράζει όλη αυτή την κατάσταση..όλοι την έχουμε βιώσει και για αυτό μπορώ να υπογράψω. Είναι αδιανόητο και παράλληλα εκπληκτικό το πόσο μπορεί να σε αλλάξει. Δεν αρκεί παρά μια στιγμή για να συνειδητοποιήσεις πως και αυτή χρειάζεται στη ζωή σου. Και όταν φτάσει η στιγμή που θα γνωρίσεις το μυστηριώδες αυτό άτομο που κρύβεις μέσα σου...τον ίδιο σου τον εαυτό,  τότε μόνο θα μπορείς να την αξιοποιείς θετικά και εποικοδομητικά. Και μόνο τότε θα είσαι πραγματικά έτοιμος να αφήσεις τους άλλους να σε γνωρίσουν και να έρθεις πραγματικά κοντά τους! Ακόμη και αν σε πληγώσουν οι άλλοι εσύ θα ξέρεις ποιος είσαι..που πας και τι θέλεις! Διότι η ζωή δεν είναι μόνο άσπρο και μαύρο. 

Είναι μια μίξη από συναισθήματα και εμπειρίες που προκαλούνται από τα άτομα που έχεις δίπλα σου και προπαντός τον ίδιο σου τον εαυτό!! Εγώ προσωπικά νιώθω περήφανος που έχω βρει τα άτομα με τα οποία θέλω να ζω -- ότι και αν προϋποθέτει και έχει ως επακόλουθο αυτό ακόμη και αν χρειαστεί να υποφέρω για αυτά! Δεν είναι πολλά, όμως αξίζουν για εκατομμύρια!! Και ξαναεπιστρέφω λοιπόν εκεί όπου άρχισαν όλα: Τι και αν όλοι κάποια μέρα μας πληγώσουν; Αρκεί να καταλάβουμε πως η βασικότερη σχέση απ'όλες είναι αυτή που έχουμε με τον ίδιο μας τον εαυτό...και όταν κάποιος αγαπήσει το εσύ που εσύ αγαπάς τότε είναι απλά υπέροχο!! Γιαυτό και εγώ προσθέτω: "Η αλήθεια είναι πως όλα τα άτομα στη ζωή σου θα σε πληγώσουν...γιαυτό πρέπει να βρεις αυτά για τα οποία αξίζει να υποφέρεις.."





Top 10 Jordan and Brandon - Contemporary - SYTYCD Season 8! 




Who You Are - Jessie J (live acoustic version)



:)

No comments:

Post a Comment